Tämä on esimerkkijoukkue kokeilua varten. Voit kirjautua nimellä "ressu" ja salasanalla "ressu".

Sinulle näkyvät kaikki joukkueen jäsenille avoimet ominaisuudet. Näiden lisäksi joukkueen managereilla on omat sivut, jossa he voivat muokata joukkueen tietoja. Kokeilun jälkeen perusta sivut omalle joukkueellesi, niin saat sivut heti käyttöösi.

TUNNUKSET KOKEILUUN: nimi "Ressu" ja salasanalla "ressu".

Tämä joukkue toimii esimerkkinä Nimenhuuto.com:iin tutustuville. Olet tällä hetkellä joukkueen etusivulla, voit kirjautua sisään jäsensivuille oikean ylälaidan laatikosta. Jäsensivuilla näet kaiken mitä normaalit käyttäjät näkisivät sinun omassa joukkueessasi. Vain managerin sivusto on piilotettu, managerin sivustolta voisit helposti hallita joukkueen tietoja.

Esimerkkijoukkueen tiedot nollataan kerran tunnissa, joten voit vapaasti kokeilla eri ominaisuuksia, kuten ilmoittautumista tai viestien lähettämistä. Palvelu on erittäin yksinkertainen käyttää, joten helpoiten tutustut kun kirjaudut sisään jäsensivuille.

Voit kokeilla joukkuetta nimellä "Ressu" ja salasanalla "ressu".

Laji Jalkapallo
Kotipaikka Uusimaa
Sarja Jalkapallon Suomen mestaruus
Jäseniä 18 (Pelaajalista)
Tommi

Tämä on esimerkkijoukkue. Voit kokeilla melkein kaikkia palvelun toimintoja täällä. Tosin, nyt näet vain tavallisen käyttäjälle näkyvät asiat. Managerina sinulla olisi muutama sivu lisää, jossa voisit sätää joukkeen asetuksia.

Joukkueen tiedot nollataan säännöllisen väliajoin, joten voit temmeltää rauhassa.

Tommi

Ja kun olet todennut kuinka loistava palvelu tämä on, muista perustaa uusi joukkue osoitteessa: http://nimenhuuto.com/lisaa_joukkue

Tommi

Tavallisia viestejä voi helposti näyttää joukkueen kotisivuilla uutispaloina, yksinkertainen blogin vastine. Näin saa matsiraportit näkyviin helposti joukkueen faneille.

Sara, profiilikuva
Sara

Loistavaa pojat ja tytöt. Kausi pitääkin alottaa aina voitolla!

Maija, profiilikuva
Maija

Voitto kotiin, kauden ensimmäinen harkkamatsi päättyi 4-1 meille :)

Nyt vielä muutamat treenit ennen sarjan ensimmäisiä matseja. Muistakaa houkutella uusia kasvoja mukaan treeneihin

Lue loput viestit

Yhteyshenkilö: Ressu, ressu@osoite.com, 555 123 4567

Joukkueen johtaja: Jaska Jokunen, osoite@osoite.com, 555 123 4567

Kotipelit pelaamme useimmiten Kannusillanmäen väestösuojassa perjantaisin (tunnetaan myös nimellä "luola") klo 20:00. Varmista kuitenkin etukäteen!

Paikalle pääsee helposti junalla (Espoon Keskus) tai omalla autolla, parkkitilaa riittää. Osoite on Kannusillankuja 4, Espoo.

Esimerkkijoukkueen kotisivu

Tämä on esimerkkijoukkueen etusivu. Etusivulle saa näkyviin kaikki tarpeelliset julkiset tiedot. Esimerkiksi uusimmat uutiset ja yhteystiedot.

Etusivun tietoja voi muokata managerin omalta sivulta.